16/11/2022

Vykopaný Mastodont

Tak jsem dospěl k názoru, že jsem Mastodont. Teda spíš fosílie, vykopávka, prehistorik, zkamenělina atd . Pravda děti mi to říkají pořád, ale když jako malí neposlouchali oni, tak jako starý teď neposlouchám zase já. Jenže když už to o vás začnou říkat banky je to průser. 

Z míry mě vyvedl níže uvedený graf z článku na socialmedia.com, který čerpá data z Piper Sandler. Přiznávám, že americkým nezávislým investičním bankám vždy rád naslouchám. Z průzkumu je vidět, že mladí dnes jedou na čínském TikToku a Snapchatu. To mě asi moc nepřekvapilo. Jenže ten propad ostatních kromě Instagramu je hrozný. A nejvíc bolí to, že u mě, je to naprosto obráceně.  Do studie bylo začleněno více jak 14,500 teenagerů (převážně z US). Jediné co mě může tak trochu utěšovat je, že to vlastně je jen malý vzorek a ještě ze země Oz. 


Ještě se vrátím k tomu Mastodontu? Masivní migrace, hromadný vřískot v ulicích a hysterický úprk uživatelů od Twitteru mě zahnal na decentralizovanou síť Fediversu. No a protože Lupa přišla s novým serverem i pro domácí "uprchlíky", nově najdete i moji maličkost, českého Mastodonta, na českém Mastodontím serveru … https://mastodonczech.cz/web/@ImBeCyL 

Tak teď je to teprve rádně potvrzené. Jsem Masodont
 

Žádné komentáře:

Okomentovat