19/11/2022

Seriál Kovboj Bebop: Lovec odměn (Cowboy Bebop) 2021

Původní animovaný seriál z let 1998–1999 je pro mě kultovní záležitostí. Podobně třeba jako u další skvělé animované věci Ghost in shell jsem nepředpokládal, že by hraná verze mohla nějak zazářit. A ono to vlastně tak nějak i dopadlo. 

Na druhou stranu je nutné říct, že to není zas až tak velký průšvih. Čekal jsem, že to bude propadák. Čekal jsem, že to bude trapné. A ono se to vlastně celkem povedlo. Děj odsýpá a kopíruje původní seriál. Postavy jsem poznával, hlášky pobavily, efekty na úrovní dobrého Béčka. Původní anime verzi to slušně sahá po kolena. Řekněme, že se to dá shlédnou a někomu kdo nemá rád anime to klidně i doporučím jako slušné scifi Béčko s hodnocením 3/5 resp 6/10. 

ČSFD , IMDB 



Žádné komentáře:

Okomentovat