13/11/2022

45 týden - Sociální sítě, divoký český trendy a Zpátky v čase

Celý týden se nesl v duchu “Zpátky v čase”. Nejdřív jsem se snažil dostat na svůj Steam účet, pak rozchodit týden zablokovaný twitter kamaráda a nakonec obnovit můj starý nepoužívaný REDDIT. Poslední dobou vůbec velká většina věci se dá zabalit do škatulky “objevuji něco co už jsem jednou objevil”. Přiznávám, že mě to trochu děsí. Asi jsem už hodně starej pardál. Na výsledek snažení to ale nemělo valný účinek. Moc úspěšný jsem nebyl. 

Reddit mám asi nastavený na nějaký email který už nepoužívám (možná byl jednorázový). Takže účet nakonec zakládám nový. Škoda té karmy. Zdá se, že jsem používání této sítě zcela zapomněl a tak opět tápu. Ono se to ale poddá. 

Twitter kamaráda je zablokovaný stále. Neživí ho to, ale chápu že ho to štve. Tím pádem se veze na trendu ANTI-Twitteru a Anti-MUSK. Podle mě pouhá panika ale aspoň zkouší on i já nové možnosti. 

Steam je jediný který dopadl dobře. Obnovit jsem ho chtěl kvůli hře Shadow Tactics: Blades of the Shogun kterou mají v nabídce aktuálně zadarmo. Problém byl samozřejmně v tom, že email na volný, nebo seznam dorazil až za 24 hodin. Asi záměrná blokáda českého hráčského chování: Všichni to stáhnou, protože je to zadarmo. 

Víte kde sledovat trendy českého internetu? 
Už dlouho používám Google Trends. Pokud máte tip na další trendy budu rád. Chvíli jsem hledal na seznamu a nenašel.  

A jaké tedy byli trendy českého internetu ve 45 týdnu v roce 2022? 
  • Pondělí byl trendy Ovčáček a liga mistrů. 
  • V úterý bitcoin
  • ve středu to byl Black Panther a já si po prvních recenzích přidal další film do mého FutureListu.
  • čtvrtek žádný velký přetlak nenastal i když hitem byla asi Svatý Martin. V čechách spíš oblíbená husa a víno, ale chápu vyhledávače.
  • Pátek a sobota byla ve znamení Českého slavíka 2022 (se omlouvám vůbec netuším, že ty ptáci se ještě udělují) 
Jediné co stálo za komenty byl Ovčáček. 

A ještě probírání toho co jsem dělal v roce 2012.
Je vidět, že před deseti lety jsem už sháněl dárky. Ono se TO (co se ještě nesmí vyslovovat) prostě nekonečně rychle blíží. Tehdy mě zaujala desková hra Khet. Bohužel její dostupnost nebyla jednoduchá a tak jsme ji nakonec pod jedlí nenašli. Pokud na ni někde ještě narazíte koukněte na to. Je to hra podobná šachu. https://www.planetaher.cz/detail/deskove-hry/khet-2-0 

Letos mně svrbí ruka nad deskovkou Gloomhaven: Lví chřtán. Obecně svět deskovek kolem Gloomhaven mě zaujal. Jak to dopadne ještě nevím. Vaše tipy na zajímavé deskovky rád prohlédnu. 


Žádné komentáře:

Okomentovat