09/09/2022

Probudil jsem se do světa bez Královny

Včera byl divný den. Ošklivé počasí a s tím i taková nepěkná nálada všude kolem. Šel jsem proto dřív spát. Když jsem se dnes ráno probudil, čekala na mě ještě jedna špatná zpráva kterou včerejší podivný den stvořil. Z tohoto světa odešla královna Alžběta II. 

Čím je pro mě Britská královna a Britská královská rodina? Především symbolem zapomenutých dob velkých králů, vznešených činů a velkých objevů. Ano, je to naivní představa, vybudovaná především díky masové filmové produkci a našich představách o rytířských ideálech, které si neseme z dětství. 

Nic to ale nemění na tom, že mě to prostě zasáhlo. Z tohoto světa odešel významný živoucí symbol mé představy světa. 

“Svět se řítí kamsi v před. Pro ty kteří se snaží držet nějakých záchytných bodů (symbolů) na cestě, je to boj na život a na smrt. A smrt, vždy vyhrává.” 

Upřímnou soustrast rodině a blízkým. 

Žádné komentáře:

Okomentovat