15/05/2023

Seriál: DareDevil S01

Tři sezóny červeného ďáblíka od Marvelu jsem také nějak zazdil. Asi proto, že mě tahle postava nikdy moc nelákala. Přitom celkové hodnocení seriálu na ČSFD je 87% a na IMDB 8.6. Je na čase tuhle neznalost napravit. 

O čem je DareDevil sezóna 1 

Matt Murdock jako slepý právník který bojuje s nespravedlností v New Yorku. Ve dne jako právník a v noci jako superhrdina Daredevil. Jeho okrskem je newyorská čtvrť Hell's Kitchen. Za vším hledej větší zlo a tím je v první sezoně obávaný Wilson Fisk. 

Moje hodnocení

Slušná akce, s prvky komorního dramatu, které postupně nabývá na otáčkách a brutálnosti. První série rozhodně není dokonalá. Místy pokulhává děj, postavy jsou nevyvážené a místy jednají tak nějak proti tomu jak se chovají po zbytek seriálu. Nakonec jsem ale musel uznat že je to vlastně dobře odvedená práce. Atmosféra, povedená muzika a parádní zakončení první série tomuto seriálu vynáší u mě 4/5 a 8/10. Pokud jste ještě neviděli tuhle Marvelovku, klidně se do ni oddechově pusťte. 

Odkazy:

https://www.imdb.com/title/tt3322312/

https://www.csfd.cz/film/370706-daredevil/prehled/


Žádné komentáře:

Okomentovat