20/09/2022

Seriál: Dva světy S01

Seriál Dva světy je pro mě dalším překvapení. Originální nápad paralelních dimenzí, oddělených jen před několika lety, které jsou provázány tunelem, skrze který je možné procházet. To je slušný základ. Navíc je v pozadí cosi dalšího. Seriál je to nakonec spíš špionážní, jen s lehkým nádech sci-fi. Dílů to mohlo mít tak o dva méně. Přesto že si myslím že seriál promarnil některé jasné dějové šance, dávám mu 4 hvězdy z 5. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby hodnocení postupně překonalo hranici 80%. Jsem opatrný, ale těším se na druhou sérii. 

Tenhle seriál rozhodně podněcuje celou řadu myšlenkových pochodů. Nejdříve ty z kategorie “co kdyby”. Co se vlastně mohlo v našich životech odehrát jinak. Následně se dostanete do roviny “co nás doopravdy utváří”. A nakonec, otevírá dveře pro lákavou možnost změny. Jak moc si chce vyzkoušet život někoho jiného, třeba lepšího já. Jenže, co když to není lepší Já. Fakt mazec tenhle seriál.

ČSFD 4/5 

IMDB 8/10 


Žádné komentáře:

Okomentovat